លោក Nick Woodman ជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន GoPro ដែលជាក្រុមហ៊ុនដ៏ល្បីល្បាញនៅសហរដ្ឋអាមេរិក និងជំនាញខាងផលិតកាមេរ៉ាថតវីដេអូ (camcorder) និងមានកម្រិតរូបភាពភ្លឺច្បាស់ត្រជាក់ភ្នែកកម្រិត HD (High Definition) ដែលមានន័យថាកម្រិតរូបភាពច្បាស់និងម៉ត់។
ក្នុងចំណោមនាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនទូទាំងសហរដ្ឋអាមេរិក មហាសេដ្ឋីវ័យ ៤០ឆ្នាំរូបនេះ ទទួលបានប្រាក់បៀវត្សខ្ពស់ជាងគេកាលពីឆ្នាំ២០១៤ រហូតដល់ ២៨៥,៥ លានដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំ។ លោកជាបុគ្គលដែលខុសប្លែកពីនាយកប្រតិបត្តិដទៃទៀត ព្រោះលោកមានអាកប្បកិរិយាប្លែកពីអ្នកដទៃ និងចូលចិត្តប្រព្រឹត្តទង្វើប្លែកៗ។ ពេលខ្លះ ធ្វើឲ្យអ្នកផងទាំងពួងហួសចិត្ត ព្រោះមិននឹកស្មានដល់។ ខាងក្រោមនេះជាលក្ខណៈពិសេសៗ ដែលលោកតែងតែអនុវត្តប្រចាំថ្ងៃ។
ក្រុមហ៊ុន GoPro ដែលមានលោក Woodman ជាស្ថាបនិក និងជានាយកប្រតិបត្តិនោះ កាលពីពេលចាប់ផ្ដើមបើកក្រុមហ៊ុនដំបូង មានបុគ្គលិកតែប្រាំបីនាក់ប៉ុណ្ណោះ។ កាលពីដំបូងឡើយ ក្រុមហ៊ុនលក់ខ្សែកាមេរ៉ា។ ក្រោយមក ក្រុមហ៊ុនក៏បានពង្រីកសង្វាក់ផលិតកម្មរបស់ខ្លួន រហូតដល់ផលិតជាតួកាមេរ៉ា។ ក្រោយមក បុគ្គលិកបានកើនដល់ ៨០០ នាក់។ GoPro បានពង្រីកខ្លួនទៅជាក្រុមហ៊ុនខ្នាតមធ្យម ហើយលែងមានឈ្មោះតូចកំប៉ិកកំប៉ុកតទៅទៀតហើយ។
ជាមួយនឹងទ្រព្យសម្បត្តិប្រមាណ ២,៣ ពាន់លានដុល្លារ លោក Woodman បានរៀបរាប់អំពីការងារប្រចាំថ្ងៃរបស់លោកយ៉ាងដូច្នេះថា៖ ព្រលឹមឡើង កូនរបស់លោកដាស់លោកពីដំណេក។ បន្ទាប់មក លោកលេងកីឡាវាយកូនឃ្លីផ្ទប់ជញ្ជាំងជាមួយកូនៗរបស់លោក។ លោកប្រាប់ថាលោកផ្ដល់អាទិភាព និងបម្រុងទុកពេលមួយព្រឹកពេញ សម្រាប់ការស្ថិតនៅជួបជុំភរិយា និងកូនៗជាទីស្រឡាញ់។ ដូចនេះ លោកចំណាយពេលពេញមួយព្រឹកនៅជាមួយក្រុមគ្រួសារ ដោយមិនទាន់ទៅកន្លែងធ្វើការទេ។
លោកឆ្លៀតពេលដ៏មមាញឹក ដើម្បីដឹកកូនទៅសាលា ព្រោះបើមិនឆ្លៀតពេលទេ លោកមិនអាចឆ្លៀតឱកាសនៅជួបជុំគ្រួសារបានយូរទេ។ ប្រការសំខាន់នៅត្រង់ថា នៅពេលលោកចូលទៅដល់កន្លែងធ្វើការ គឺលោកជ្រមុជតែរឿងធ្វើការតែមួយមុខគត់ ហើយមិនរវល់រឿងផ្សេងទេ។ មានន័យថា នៅពេលលោកបំពេញកិច្ចការអ្វីមួយ លោកត្រូវតែធ្វើរហូតដល់ចប់ចុងចប់ដើម ទើបលោកទៅផ្ទះ។ ពេលខ្លះ លោកនៅកន្លែងធ្វើការដល់យប់ជ្រៅ សូម្បីអាហារពេលក្បាលព្រលប់ (dinner) ក៏មិនបានបរិភោគជុំគ្នាជាមួយគ្រួសារផង ព្រោះខំប្រញឹកដៃឲ្យចប់ការងារនៅកន្លែងធ្វើការសិន។
នៅកន្លែងធ្វើការ លោកផ្ដោតតែទៅលើមុខជំនាញដែលលោកចេះស្ទាត់ និងដែលជាចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់លោក។ មានន័យថាលោកធ្វើការងារណាដែលលោកសប្បាយចិត្តនឹងធ្វើ។ ឧទាហរណ៍ការងារខាងវិស័យផលិតកម្ម – ខាងវិស័យរកទីផ្សារ (marketing) – និងការរៀបចំទស្សនវិស័យ និងយុទ្ធសាស្ត្ររយៈពេលខ្លី និងរយៈពេលវែងនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនរបស់លោក។
លោក Woodman មានប្រសាសន៍ថាការងាររបស់លោកពេលខ្លះស្មុគស្មាញ និងពេលខ្លះសាមញ្ញធម្មតា។ ជារៀងរាល់ថ្ងៃ លោកត្រូវអង្គុយស្ដាប់ និងពិភាក្សាគ្នាជាមួយបុគ្គលិកដទៃទៀត ឬអ្នកមកពីខាងក្រៅ ដែលមានគំនិតប្លែកៗ ដែលស្ដាប់គំនិតរបស់គេទៅ សឹងមិនជឿថាវាអាចក្លាយជាការពិតបាន។ ប៉ុន្តែនៅទីបំផុត ក្រុមការងាររបស់លោកអាចធ្វើឲ្យក្ដីស្រមៃក្លាយជាការពិត។ ឧទាហរណ៍ លោកអង្គុយស្រមើស្រមៃជាមួយអ្នកបច្ចេកទេសខាងវិស័យផលិតកម្ម និងអ្នកជំនាញខាងរចនា និងគូសវាសម៉ូត (អ្នក design) រហូតដល់បានជាផលិតផលសម្រេច។
ពេលបំពេញការងារប្រចាំថ្ងៃរួចរាល់ លោកក៏ត្រូវថមថយថាមពលមួយផ្នែកធំ ព្រោះហត់នឿយនឹងការងារ។ ការងាររបៀបនេះ ត្រូវការប្រើថាមពលខួរក្បាលច្រើន។ ដូច្នេះ ទៅដល់ផ្ទះភ្លាម បន្ទាប់ពីងូតទឹកជម្រះកាយ និងទទួលទានអាហារបន្តិចបន្តួចរួចរាល់ លោកក៏ប្រាសខ្លួនគេង៕
ប្រែសម្រួល ៖ អន សំអាង
ប្រភពៈ http://www.thebnews.com/
No comments:
Post a Comment